Sztuka zaangażowania w MOs-ach i MOW-ach

Zapoznajcie się z publikacją "Sztuka zaangażowania w MOS-ach i MOW-ach", która podsumowuje warszawską edycję projektu 2017/2018. Publikacja pokazuje doświadczenie rezydencji artystycznych w szkołach z kilku perspektyw. Oprócz głosów koordynatorki, artystki, nauczycielki i dokumentalistki, mówią przez nią także inni uczestnicy, uczennice i uczniowie. Pulikacja opisuje przebieg rezydencji w szkołach, zwraca uwagę na konkretne zjawiska, które wzbudziły zainteresowanie uczennic, uczniów i artystów i daje praktyczne wskazówki jak pracować ze sztuką w szkole, aby osiągnąć cele edukacji kutlurowej.

Spis treści:

Maja Dobiasz-Krysiak, Szkoła w sieci relacji, czyli o rezydencjach artystów w MOS-ach i MOW-ach i edukacji kulturowej

Pola Rożek, O sztuce zaangażowania nauczycieli i artystów, czyli obserwacje zza szkiełka kamery

Agnieszka Molik, Rozmowa bez słowa, czyli o współpracy nauczycielki z dziewczynami z Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego i artysty

Małgorzata Minchberg, Współpraca międzyśrodowiskowa: artysta i szkoła